Wij zijn er voor de burger. De burger is er niet voor ons. Vanuit dat uitgangspunt gaan wij met een programmatische aanpak de persoonlijke en digitale dienstverlening optimaliseren. Waar het meerwaarde heeft zoeken wij de samenwerking in de regio, met
name in NEO-verband (Nunspeet-Elburg-Oldebroek) en waar mogelijk SNV (Samenwerking Noord Veluwe).
Als bestuur willen we open, dichtbij en bereikbaar zijn, en ruimte bieden aan initiatieven vanuit de samenleving. Om onze taken adequaat uit te kunnen voeren werken we continu aan een gezond financieel beleid en een lage lastendruk voor onze inwoners.
Programma 9. Bestuur en ondersteuning
Bestuurlijke kaders
Terug naar navigatie - Bestuurlijke kaders- Integrale Toekomst Visie Nunspeet 2030
- Collegeprogramma 2018-2022
- Beleidsagenda gemeenteraad
- Communicatienota
- Realisatieplan Excellente Informatievoorziening Nunspeet
- Protocol actieve en passieve informatieplicht
- Kwaliteitsjaarplan
- Treasurystatuut
- Financiële verordening 2017
Wat willen wij bereiken?
Terug naar navigatie - Wat willen wij bereiken?Digitaliseren van informatievoorziening en veilige dienstverlening
Nunspeet zorgt voor een blijvende solide financiële huishouding
Wat gaan wij doen?
Optimaliseren van de bedrijfsvoering ten dienste van onze ambities
Wat gaan wij doen?
Nieuw beleid 2021-2024 Programma 9
Wat gaan wij doen?
Beleidsindicatoren Bestuur en ondersteuning
Burgerpeiling wordt in oktober uitgevoerd en weergegeven in een cijfer tussen 0 en 10. De resultaten 2021 worden in december verwacht.
Boekwerk | 2018 |
---|---|
per ultimo | 7 |
Ondernemerspeiling wordt eens in de 2 jaar uitgevraagd m.i.v. 2022 en weer gegeven in een cijfer tussen 0 en 10.
Kritische Prestatie indicatoren Bestuur en ondersteuning
Wordt een keer per jaar uitgevraagd. De beoordeling wordt weer gegeven in een aantal sterren tussen 1 en 5.
Wordt een keer per jaar uitgevraagd.
Dit kan pas inzichtelijk worden wanneer een klantfeedback systeem geïmplementeerd is. Nieuw beleid is hiervoor ingediend en partijen uitgenodigd voor een voorverkenning.
Boekwerk | 2021 |
---|---|
4e kwartaalrapportage | 0 Cijfer (1 tot 10) |
Wordt m.i.v. 2022 een keer per jaar uitgevraagd.
Dit kan pas inzichtelijk worden wanneer een klantfeedback systeem geïmplementeerd is. Nieuw beleid is hiervoor ingediend en partijen uitgenodigd voor een voorverkenning.
Boekwerk | 2022 |
---|---|
4e kwartaalrapportage | 0 Cijfer (1 tot 10) |
Wordt m.i.v. 2022 een keer per jaar uitgevraagd.
Dit kan pas inzichtelijk worden wanneer een klantfeedback systeem geïmplementeerd is. Nieuw beleid is hiervoor ingediend en partijen uitgenodigd voor een voorverkenning.
Boekwerk | 2022 |
---|---|
4e kwartaalrapportage | 0 Cijfer (1 tot 10) |
Wordt m.i.v. 2022 een keer per jaar uitgevraagd.
Dit kan pas inzichtelijk worden wanneer een klantfeedback systeem geïmplementeerd is. Nieuw beleid is hiervoor ingediend en partijen uitgenodigd voor een voorverkenning.
Boekwerk | 2022 |
---|---|
4e kwartaalrapportage | 0 Cijfer (1 tot 10) |
Wordt een keer per jaar uitgevraagd.
In afwachting van de invoering van Djuma, eerste team is inmiddels over (ROV) december 2021 worden de terugbelverzoeken vanuit het KCC ook in dit systeem ingevoerd.
Boekwerk | 2021 |
---|---|
4e kwartaalrapportage | 0 Aantal |
Wordt m.i.v. 2022 een keer per jaar uitgevraagd.
Deze indicator is met de huidige techniek niet te monitoren, momenteel wordt onderzocht welke leverancier hiervoor de beste techniek kan leveren.
Boekwerk | 2022 |
---|---|
4e kwartaalrapportage | 0 % van totaal aanvragen |